sobota, 11 marca 2017

NOWY POST, NOWY JA, NOWY DESIGN! - ZMIANA

Hej, jakiś czas temu zakładając tego bloga, miałem na myśli ze będę go prowadził do końca życia i jeden dzień dłużej. Niestety po pewnym czasie dodawając zdjęcia złej jakości, złej obróbki oraz złej perspektywy zdjęcia z chaotycznym tłem, postanowiłem to zmienić!
Przez czas, który nie udzielałem się na blogu był poświęcony nauce fotografii, wiele nauczyłem się od osób z mojej pracy, dziwnie to brzmi, prawda? Dzieciak 16 letni pisze że pracuje ... Ale o tym za chwile. Zacząłem prowadzić Instagrama na, którym również zaczalem się uczyć robienia zdjęć i obróbki danego zdjęcia. Bloga zaczynam reaktywować po spotkaniu z pewną osobą, która również prowadzi bloga Jemerced.com Jessica Mercedes. Po spotkaniu poczułem coś, co od kilku dni mnie męczyło, a mianowicie odnowienie bloga. Wielki napęd dało mi to, że Jessika prowadzi bloga. To ogromna motywacja. Teraz przejdę do tematu pracy. Nadal chodzę do Gimnazjum, nadal się uczę, ale to co robię w internecie mogę nazwać pracą i mówię o tym otwarcie. Zarabiam na pasji. Niektórzy mają podzielone zdanie na ten temat, spotykam się z osobami, które mówią mi ,,SUPER, że zarabiasz na czymś co kochasz" a zdażą się ktoś kto mówi mi ,,To jest złe, że zarabiasz na pasji" Jednak ja uważam, że jak macie szanse zarobić na czymś to skorzystajcie z tego. Jeżeli ktoś chciałby się dowiedzieć co robię poza blogiem to zachęcam do odwiedzenia mojego Instagrama lub Snapchata na, których widnieje dość dużo mojego życia. Instagram : Hubert_96 Snapchat : Hubert-96
Poniżej wstawię wam zdjęcia, które wykonałem dziś, oczywiście zdjęcia z dnia na dzień będą coraz lepsze. Ale to kwestia czasu! Trzymajcie się i dziękuje za wytrwanie do końca! XOXO ;*



11 komentarzy:

  1. To bardzo fajnie :) Skoro lubisz to robić to rób to :)


    https://agrafka-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz, pozdrawiam ��

      Usuń
  2. Witam przyszłego kolegę po fachu! Super, że już teraz w tak młodym wieku zacząłeś się kształcić w fotografii! Powodzenia i samych udanych ujęć!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE BARDZO! ❤ Ja również witam koleżankę ☺️😇

      Usuń
  3. Jeśli robisz coś co kochasz, i jeszcze na tym zarabiasz, to super, trzeba się tylko cieszyć :) Bardzo się cieszę, że trafiłam na twojego bloga, masz ciekawe podejście do swojej pasji, a zdjęcia są wg mnie naprawdę niezłe :) z niecierpliwością oczekuję na dalsze i dodaję do ulubionych :)

    http://przyjazn-czy-kochanie.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komentarz, jest bardzo motywujący ;-)

      Usuń
  4. Rób to co kochasz i nie patrz na to czy innym się podoba. Najważniejsze żeby tobie się podobało!

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rób to co kochasz!Ja patrzyłam na to co innym się podobało i co mówili i daleko nie zaszłam. Ja też niedawno reaktywowałam bloga. Powodzenia w blogowaniu!
    http://ewelinajablonska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, chętnie odwiedzę twój blog! Pozdrawiam 💋💋

      Usuń
  6. Inspirujesz mnie codziennie. Miałem myśli samobójcze, ale Ty dałeś mi siłę do życia. Dzięki tobie mam pasję, czerpię radość z tego, co robię. Musimy się kiedyś spotkać na kawkę i pogadać!!! uwu xoxo

    OdpowiedzUsuń